2014 m. kovo 7 d., penktadienis

Monavie marketingo menas

Marketingo menas yra paprastas: suteikite klientams kokybišką produktą arba paslaugą, kurios jiems reikia ir kurios jie nori.
Taigi, ko reikia ir ko nori vartotojai ir distributoriai? Rinka pati pateikia atsakymų kiekvieną diena. Pažvelkite į šiuos faktus:
  • VARGINA STRESAS? Štai, pamėgink MonaVie Balance
    2002 metais bendra su darbu susijusio streso ekonominė žąla ES-15 šalyse sudarė 20 milijardų eurų (Pasaulinė Sveikatos Organizacija, 2012).
  • BLOGAI MIEGI? MonaVie Rest tau padės
    Streso, raminančių ir migdomųjų kategorija apima beveik 100 milijonų dolerių rinką daugelyje Europos šalių ir prognozuojamai augs (Euromonitor, 2013).
  • ANTIOKSIDANTŲ UŽTAISO? MonaVie aukščiausios kokybės sultys ne tik skanios...
    “Tyrimai parodo ryšį tarp daugiau kaip 100 sveikatos problemų ir didelio laisvųjų radikalų bei mažo
    antioksidantų kiekio, tačiau žmonės nežino, kad jie gali užimti proaktyvią poziciją kovoje su šią rizika," teigia Mark'as Macdonald'as, New York Times bestselerio Body Confidence autorius ir MonaVie pranešėjas.
  • SVORIO MAŽINIMAS: Pasaulinė galimybė
    Pasaulinė Svorio Mažinimo Kontrolės Rinka 2012 metais buvo verta 265 milijardų JAV dolerių ir pagal prognozes pasieks 361 milijardą 2017  (marketsandmarkets.com).
  • ENERGIJA: EMV? Kodėl gi, ne, norėčiau!
    Patrigubėjusi per paskutinius dešimt metų, Europos energetinių gėrimų rinką yra vertinama 6,7 milijardo eurų 2014 metais, o prognozuojamas jos ženklus augimas visose 22 Europos šalyse, kur Monavie vysto verslą. (2014 Datamonitor).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą