2014 m. balandžio 14 d., pirmadienis

Džimo Rohno citatos Jums

Šiandien norėčiau pasidalinti su Jumis keletu Džimo Rohno  (Jim Rohn) citatų. Mes visi daug išmokome ir vis dar mokomės iš Džimo, vieno iš geriausių visų laikų sėkmės mokytojų. Pateiksiu Jums keletą jo įsimintiniausių posakių.

Ar Jūs mokotės iš Džimo Rohno?

Daugelis sėkmingiausių tinklinės rinkodaros verslininkų su kuriais man teko bendrauti, BE IŠIMTIES teigė, kad išmoko ne vieną svarbią pamoką iš Džimo Rohno, kadangi Džimas Rohnas paliko šį pasaulį prieš keletą metų, norėčiau pasidalinti keletu minčių iš jo paskaitų tam, kad ir esami bei naujieji tinklinės rinkodaros verslininkai sužinotų apie jį ir mokytųsi. Jeigu Jūs užsiimate tinkline rinkodara ir niekada negirdėjote apie Džimą Rohną, padarykite sau paslaugą, jeigu suprantate angliškai įsigykite vieną ar kelis iš jo kursų iš Amazon ar kitur (tikrai nepasigailėsite dėl to). Džimo Rono tinklinės rinkodaros citatų kiekis yra toks didelis, kad gana sunku būtų išrinkti kelias svarbiausias, tačiau aš pamėginau tai padaryti. Žemiau Jūs rasite keletą iš jų bei mano mintis apie jas. Manau, kad šios keletas citatų puikiai tinka žmonės, kurie susiduria su sunkumais siekdami sėkmės šiame versle ir kuriems reikia padrąsinimo ir įkvėpimo.

  Jim-Rohn1 Kai aš išgirdau šį posakį pirmą kartą, tai privertė mane gerokai susimąstyti. Aš supratau, kad laimėtojais būna tie, kurie sugeba greičiau už kitus tobulėti ir perauga savo įgūdžiais ir žiniomis likusius. Todėl, suvokęs tai, aš dar labiau pasinėriau į asmenybės tobulėjimą, knygų skaitymą, renginių lankymą ir pan. Ir dabar tikrai galiu pasakyti, kad nesėkmingi žmonės pastoviai tikisi, laukia, tarytum kokios loterijos, kad kažkas tokio įvyks ir staiga visi sunkumai dings, kažkas išspręs tai už juos, kad kažkokių keistu būdu pinigai, sėkmė patys nukris jiems iš dangaus. Vietoje to, kad stengtis išmokti to kas padės jiems tai turėti, siekti tobulinti arba įgyti tam reikalingus įgūdžius. Jeigu darysite kitaip: nesieksite, kad aplinkybės būtų lengvesnės (nes jų negalite kontroliuoti), o sieksite tapti geresniais, tobulėti (būtent tai jūs galite valdyti), nustebsite rezultatais, kurie Jūsų lauks.

Jim-Rohn2 Daugelis žmonių skundžiasi dėl savo rezultatų, dėl pinigų trūkumo, dėl verslo stagnacijos, dėl sunkumų rasti naujų kandidatų savo verslui, blogų santykių ir t.t. T.y. jie koncentruojasi į galutinį rezultatą. Tačiau esmė tame, kad Jūs negalite pakeisti savo rezultatų, tiesiog kalbėdami apie juos. Rezultatai - tai Jūsų įpročių, požiūrio ir veiksmų pasekmė. Todėl, jeigu norite kitų rezultatų, vietoje to, kad žiūrėti į jau esamus rezultatus, pasižiūrėkite savo veiksmų, įpročių kryptimi ir pradėkite juos keisti. Pasikeitus įpročiams, požiūriui ir veiksmams - rezultatai pasikeis savaime. 


  Jim-Rohn3 Labai dažnai žmonės nori gauti, bet negalvoja apie tai, kad reikia ir duoti. Ir duoti reikia net anksčiau nei gaunate. Pasižiūrėkite aplinkui ir pastebėsite šį dėsnį visur gamtoje. Tėvai pirmiausia atiduoda save, savo dėmesį, meilę, jėgas vaikams, kurie vėliau grąžina jiems tai su kaupu; sodininkas atiduoda savo pastangas, vandenį, laiką sodui tam, kad vėliau grožėtis nuostabiu jo grožiu; toks yra visatos dėsnis - duodami ten, kur labiausiai trūksta, vėliau gaunate atgal to paties su labai didžiule grąža. Tas pats ir su Jūsų finansais, norėdami jų daugiau, pirma turite duoti dalį jų ten, kur jų trūksta. Labdara prasideda ne tada, kai jau esate turtingi, o tada, kai tik pradedate eiti tuo keliu. 


Ar Jūs norite pradėti judėti norima kryptimi ir siekti tapti geresniais tinklinės rinkodaros profesionalais? Ar norėtumėte išgirsti nekasdienio davimo kitiems nelaukiant to, ką gausi patirtis iš Brazilijos? Tuomet laukiame Jūsų penktadienį partnerių susitikime

2 komentarai:

  1. VISAS SKAITYKITE ŠIĄ TESTAMONĄ, KAIP GAUTI MANO PASKOLĄ IŠ TEISĖS IR PATIKĖTOS PASKOLOS ĮMONĖS. Mano vardas Kjerstin Lis, aš ieškojau paskolos savo skoloms padengti, visi, kuriuos sutikau, sukčiaujo ir pasiėmė pinigus, kol galiausiai sutikau poną Benjaminą. Breilis Lee Jis man suteikė 450 000,00 R paskolą. Jis padėjo ir kitiems mano kolegoms. Aš kalbu kaip laimingiausias žmogus visame plačiame pasaulyje šiandien ir pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbsti mano šeimą nuo mūsų blogos padėties, pasakysiu vardą visam pasauliui ir aš su džiaugsmu sakau, kad mano šeima grįžo į gera, nes man reikėjo paskolos, kad pradėčiau visą gyvenimą, nes esu vieniša mama su 3 vaikais ir visas pasaulis atrodė, kad ji kabojo ant manęs, kol turėjau galvoje, kad Dievas atsiuntė paskolos davėją, kuris pakeitė mano gyvenimą ir mano šeimos, skolinantis Dievą, ponas, Benjaminas, jis buvo Gelbėtojas, Dievo siųstas gelbėti mano šeimos, ir iš pradžių maniau, kad tai nebus įmanoma, kol negausiu paskolos, pakviečiau jį į savo šeimą. - viso vakarėlio, kurio jis neatsisakė, ir patarsiu kiekvienam, kuriam tikrai reikia paskolos, susisiekti su ponu Benjamin Breil Lee el. paštu (Lfdsloans@outlook.com), nes jis yra supratingiausias ir nuoširdžiausias paskolos davėjas. kada nors susitiko su rūpestinga širdimi. Jis nežino, kad aš tai darau, skleisdamas mano linkėjimą į mane, tačiau manau, kad turėčiau tuo pasidalinti su jumis, kad išvengtumėte sukčių. Prašau, saugokitės apsimetinėtojų ir susisiekite su tinkama paskolų bendrove el. Paštu per Lfdsloans @ outlook. com arba „WhatsApp“ + 1-989-394-3740. .

    AtsakytiPanaikinti
  2. tikrai noriu padėkoti LAPO mikrofinansui už tai, kad suteikė 19 000 eurų paskolą sergančiam vaikui prižiūrėti. jei jums reikia skubios paskolos, venkite suklastotų skolintojų ir kreipkitės tikros paskolos bendrovės el. paštu lapofunding960@gmail.com
    „Whatsapp“ +447883183014

    AtsakytiPanaikinti