2015 m. kovo 16 d., pirmadienis

Puikios žinios: Monavie užbaigia dviejų metų transformaciją kompaniją įsigyjant Jeunesse

main image


Vakar Monavie paskelbė stulbinančią naujieną, kuri užbaigė dviejų metų restruktūrizacijos programą ir sustiprina Monavie kaip kompaniją, su nauju finansavimu ir akcininkais po Jeunesse Global vėliava, vienos iš greičiausiai augančių kompanijų tinklinėje rinkodaroje. Monavie jaučia, kas įsigyjimas padės kompanijai tęsti savo misiją! Monavie labai laukia darbo su Jeunesse kelyje į prasmingesnį gyvenimą. Jeunesse Monavie reiškia galimybę dar stipriau judėti link savo tikslų su stipriu balansu ir tinkamu finansiniu partneriu remsiančiu kompanijos augimą. Šis įsigyjimas sukurs pirmaujančią sveikatingumo kompaniją po Jeunesse vėliava.
Kaip apjungta kompanija, Jeunesse prekės ženklai dabar veiks globalioje platformoje su bendru daugiau nei 4 milijonų distributorių tinklų daugiau nei 100 pasaulio šalių, palaikant daugybę klientų iš Y kartos ir Demografinio sprogimo kartos, suteikiant jiems visą eilę produktų, padedančių gyventi sveikesnį gyvenimą.
Čia galite perskaityti Jeunesse spaudos pranešimo kopiją, kurioje rasite viešą informaciją apie šį naują žingsnį. Šis perėjimas užims keletą mėnesių, kad būtų pilnai užbaigtas, ir Monavie informuos visus apie kiekvieną kitą žingsnį.
Svarbi informacija
Prieš tai, kaip skaityti tolimesnę straipsnio dalį, prašau suprasti, kad Monavie ir Mynt prekių ženklai nesikeičia. Abi kompanijos toliau tęs savo verslus, kaip įprasta. Tiesa sakant, Monavie vadovas Mauricio Belorra kalbėjosi tiesiogiai su Scott Lews, Jeunesse vadovu, ir jis patikino, kad distributorių medžiai liks nepakeisti ir nesujungti. Monavie komisinių planas taip pat išliks ir per pervyliojimai tarp kompanijų nebus toleruojami.
Skaitykite dažniausiai užduodamus klausimus dėl šio įvykio:
Kas dėl pervyliojimų tarp kompanijų? Kaip dėl komisinių plano ir medžių?
Abi kompanijos toliau tęs verslą, kaip įprasta. Monavie ir Mynt prekiniai ženklai ir jų produktų linijos nesikeis. Tiesa sakant, Monavie vadovas Mauricio Belorra kalbėjosi tiesiogiai su Scott Lews, Jeunesse vadovu, ir jis patikino, kad distributorių medžiai liks nepakeisti ir nesujungti. Monavie komisinių planas taip pat išliks ir per pervyliojimai tarp kompanijų nebus toleruojami.
Ką tai reiškia mūsų verslui?
Mes toliau tęsiame VERSLĄ KAIP ĮPRASTA. Kiekviename pasaulio regione, kur yra Monavie, toliau galios pagrindinės iniciatyvos, akcijos, renginiai. Niekas iš to nesikeis. Monavie ir Mynt toliau veiks, kaip atskira organizacija su dabartiniais planais.
Kas įvyks toliau?
Per artimiausias 90 dienų, Monavie/Mynt ir Jeunesse dirbs kartu, kad suprasti vienas kito verslo modelius, produktų linijas ir infrastruktūrą. Jos ieškos sinergijos, kad padėti abiems kompanijoms padidinti augimo momentą.
Kaip kompanijos vadovai ir pagrindiniai lyderiai reaguoja į šį pasikeitimą?
Tai puiki galimybė. Jeunesse išgyvena didelį augimą pasaulyje. Jie turi puikią produktų liniją ir kultūrą, kuris panaši į Monavie vertybes. Jie investuos į Monavie produktus nedelsiant, kad padėti padaryti Monavie augimo momentą. Kompanijos vadovai ir lyderiai labai sužavėti šia galimybe.
Kas nutiks su mūsų produktų linijomis?
Abi kompanijos turi puikias produktų linijas. Monavie tiki, kad visos produktų linijos išliks.
Ar išliks Monavie/Mynt korporatyviniai darbuotojai?
Jeunesse išgyveną didelį augimą, jai trūksta darbuotojų, ir jie ieško talentingų žmonių. Jeunesse ir Monavie/Mynt dirbs kartu, kad patenkinti augimo poreikius abejoms kompanijoms ir išlaikyti talentingus darbuotojus, kuriuos turi.
Ar tai bus Mynt pabaiga?
Ne, tai nėra Mynt pabaiga. Mynt kultūra ir prekės ženklas yra pagrindinė priežastis, kas patraukė Jeunesse dėmesį. Monavie toliau plėtos jį, kaip daro dabar ir sieks plėsti ir auginti tai, kas veikia dabar.
Apibendrinant:
Verslas vystosi, kaip suplanuota. Stabilumas ir finansavimas yra stipresnis ir potencialas yra puikus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą