2014 m. spalio 7 d., antradienis

Kodėl Jums reikia kviesti žmonės į verslą?

Sėkla Nors ir pasiekus neblogų rezultatų  mano tinklinės rinkodaros kompanijoje, asmeniškai pakviestų partnerių į pirmą liniją skaičiui viršijus 40, komandoje atsiradus pirmiems stipresniems lyderiams gerokai giliau nei 1-linija, aš vis tiek ir toliau asmeniškai kviečiau kviečiu ir toliau kviesiu žmones prisijungti prie mano verslo arba tapti klientais. Kodėl aš tai darau? Tam reikėtų panagrinėti keletą dalykų.

Kam aš tai dariau?

Kaip jau žinau ir patirties ir mano jau šiokį tokį laiką trunkančioje tinklinės rinkodaros verslo karjeroje, ne visi, net ir tapę verslo partneriais visą laiką rimtai žiūrės į verslą ir visada bus tokių, kurie pasitrauks. Kaip ir bet kurioje kitoje gyvenimo sferoje.

Todėl vieno ar dviejų rimtų partnerių nepakanka, kad verslas būtų stabilus ir garantuotų ilgalaikį stabilumą. Deja, šiame versle, kaip ir gyvenime nutinka visko - ir turint vos kelis lyderius, vieną dieną galima atsibusti ir suvokti, kad jų nebeliko. Be to vos keli lyderiai, nesuteikia verslui vystymosi pagreičio, kadangi tai tik labai nežymus svertus jūsų pačių pastangoms. 

Aš suvokiu, kad man reikalingi 5-6, dar geriau 10-20-30 rimtai į verslą žiūrinčių, pasirengusių mokytis ir veikti žmonių. Ir, kad tam man reikės pakviesti asmeniškai gerokai daugiau, iš kurių ir atsiras, išaugs tie, kas bus kertiniais partneriais.

Čia panašu į grūdų sėjimą, ne visi pasėti grūdai išauga. Dalis nukrenta ant akmenuotos dirvos ir žūsta iš karto, dalis paauga, bet juos užgožia piktžolės, o dalis, net ir patekusi į derlingą dirva užauga tik 30%, kai tuo tarpu atsiranda ir grūdų, kurie užauga visus 100%.
Bet ar tai įvyktų pasėjus tik 5 grūdus?

Kaip pavyksta pasiekti rezultatų?

Reikalas tas, kad aš kiekvieną mėnesį turiu tikslas rasti vieną ar kelis naujus verslo partnerių arba vartotojus, kuriuos pakviečiu asmeniškai. Pavyzdžiui, per paskutinį (Rugsėjo) mėnesį komandą papildžiau dar vienu nauju asmeniškai pakviestu partneriu. Įprastai per mėnesį esu pasirengęs priimti 3 partnerius, tam kad kokybiškai juos galėčiau įvesti į verslą. Taip viskas nuolat juda. Šią savaitę irgi laukia ne vienas ir ne du skambučiai, pokalbiai ir susitikimai.

Reikia, bet nesinori

Daugelis tinklinės rinkodaros verslininkų suvokia tai, tačiau neretai jie tarsi užstringa ir nedaro šių veiksmų. Jie žino, kad reikia skambinti, bet neskambina. Praktiškai, pas visus taip nutinka. Man irgi taip yra buvę. Todėl kiekvienas sau, žinoma, suranda savas priežastis, kodėl jam reikia atlikti šiuos veiksmus.

Paprastas pratimas motyvacijai

Pasakykite sau ką Jūs norėtumėte gauti savo verslo dėka. Dėl ko Jūs esate šiame versle? O taip pat trumpai papasakokite, kaip Jūs jausitės, jeigu tai gausite. Atitinkamai tam kad pasiekti, reikia veikti, reikia skambinti, reikia susitikinėti.

Papildoma motyvacija

Galite panaudoti ir papildomą motyvaciją, pavyzdžiui savo antrai pusei ar draugui pasakyti: "Žinai, aš per šią savaitę planuoju padaryti 50 skambučių, po 10 skambučių per dieną. Susitarkime, kad jeigu kažkurią dieną aš to nepadarysiu, ir jų bus ne 10, o 8 ar 9, tai aš tau sumokėsiu 50 litų."

Statistika

Svarbu suvokti statistiką. Nereikia kurti sau iliuzijų, kad visi, kam Jūs pasiūlysite savo tinklinės rinkodaros kompanijos verslą, priims Jūsų pasiūlymą išskėstomis rankomis.

Prieš tai kai siūlyti, svarbu suprasti realybę. O statistika sako, kad iš 10 skambučių, Jūs suderinsite ~3 susitikimus, 7 žmonės pasakys "ne, aš užimtas, ne noriu", iš 3 susitikimų 1 žmogus prisijungs. Taigi 10 skambučių per savaitę, duos Jums 1 partnerį. 50 skambučių - 4-5.

Tačiau, taip pat svarbu suvokti, kad ši statistika tinka prie didelių skaičių. Tai reiškia, kad ją galima skaičiuoti tikrai, ne po pirmų 10 skambučių. Nereikia tikėtis, kad iš pirmų 10 ar 20 susitikimų jau iš karto bus 2 partneriai. Tai priklauso ir nuo Jūsų įgūdžių, tinkamo įrankių naudojimo ir jūsų vietos ant trijų tikėjimo tiltų, apie kuriuos esu kalbėjęs anksčiau.

Jau žinau koks klausimas kyla pas Jus "kur gi rasti tiek potencialių partnerių ar vartotojų kontaktų???" Apie tai, kaip pastoviai išlaikyti ir didinti jūsų kontaktų sąrašą, kokius būdus ir įrankius tam galima naudoti pakalbėsime kituose  straipsniuose.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą