2013 m. balandžio 12 d., penktadienis

Laikas lysti iš pelkės

DĖMESIO - DĖMESIO - DĖMESIO

Jeigu Jūs dar nesuspėjote užsiregistruoti į norimus komandos savigudos mokymus bei Monavie sekmadienį Balandžio 28 d., primenu, kad laikas eina greitai ir Jūs galite prarasti šias galimybes.

http://mvlietuva.blogspot.com/2013/04/kvieciame-visus-i-balandzio-28-d.html

http://mvlietuva.blogspot.com/2013/04/balandzio-men-saviugdos-mokymai-ir.html


************************************************************************************

Jau ne pirmą diena, kai yra paskelbtas mūsų komandos mokymų grafikas, kuriame Jūs galite rasti mokymų tiek asmeninei Jūsų pačių ir Jūsų kandidatų saviugdai, tiek ir verlso vystymui. Visi šie mokymai yra pateikiami Jums už minimalią kainą tam, kad PADĖTI Jums tobulėti, augti ir auginti verslą. Nei vienas juos vedantis lektorius kitu atveju nesutiktų dirbti už tokias kainas. Visi jie linkę  pardavinėti savo paslaugas brangiai, bet ribotam žmonių skaičiui, nei pigiai, bet masėms..

Jie yra mūsų Monavie komandos dalis, tad aukoja savo laiką ir pastangas visos komandos labui ir suteikia visiems partneriams šansą tobulėti beveik už dyką.

Jeigu Jūs jau naudojates šiomis galimybėmis, arba jau gavote šį laišką, prašau, nebeskaitykite jo, Jūs jau priėmėte sprendimą.

Jeigu gi Jūs dar nesiregistravote į mokymus, tuomet aš noriu pakalbėti asmeniškai su JUMIS!

Gali būti, Jūs manote, kad turite gerokai daugiau svarbių reikalų, arba pinigų Jums dabar reikia kitiems tikslams, ir Jums visai ne iki kažkokių kursų pirkimo.
Ir aš Jus puikiai suprantu. Aš  pats nekartą buvau panašiose situacijose. Man reikėjo pasirinkti tarp šiandienos poreikių - savęs ir savo verslo, - ir to, kad apmokėti kokį nors seminarą ar mokymus, investuoti į savo išsilavinimą.
Bet pagalvokite štai apie ką: ar Jūs pirmą kartą susidūrėte su panašia situacija? Ar Jūs jau ne kartą buvote be pinigų matydami gerą galimybę. Prisiminkite, visiškai gali būti, vėliau Jūs net kandžiojote alkūnes, keikdami save už tai, kad ir vėl nepasinaudojote šansu.

Jeigu tai yra taip, tai, kaip man bebūtų Jūsų gaila, aš priverstas tai pasakyti (taip, būsiu atviras, aš bendrai esu kietas mokytojas, stipriai susitelkęs į rezultatą) - Jūs ir toliau vis giliau klimpsite toje pelkėje. Gyvenime - Jūsų ir Jūsų verslo - niekas nepasikeis...

Kadangi aš pats anksčiau ne kartą buvau panašiose situacijose, pasakysiu Jums štai ką: jeigu Jūs jau esate įklimpę iki ausų savo gyvenimo sraute, masėje reikalų, seniai tapusių rutina, kurie neleis Jums išlysti ir pradėti uždirbti gerus pinigus, arba užsiiminėti iš tikro tuo, apie ką svajojate, tebūnie tai kelionės, mėgstamas hobis, ar kas nors dar - Jums prireiks iš pradžių investuoti jėgas, laiką, pinigus ir energiją į savęs ugdymą.

Kitaip Jūs taip ir pastoviai mindžiositės kasdienybės pelkėje... Ir žinote, ką dar aš esu pasiruošęs Jums pasakyti tiek remdamasis savo, tiek ir sėkmingiausių pasaulio verslininkų patirtimi? Jums niekada - NIEKADA - neverta gailėtis dėl lėšų, kurias Jūs investavote į save ir savo ateitį!

Jūs to nusipelnėte! Aš esu tikras, kad Jūs daug ir sunkiai dirbote. Jūs nesimuliavote ir dėjote visas pastangas. Pilnai tikėtina, Jūs ne karta aukojote save - savo laiką, jėgas, norus - tam, kad pagerinti savo verslo situaciją, padidinti savo pajamas.
Tuomet jeigu nedabar, tai kada?

Gali būti, Jūs laukiate tinkamo momento. Jis niekada neateis. Jūs visada galėsite rasti milijoną dalykų, kuriems galima išleisti pinigus aukojant savęs lavinimą.
Jeigu Jūs iš tikro norite pasiekti proveržį savo ir savo verslo gyvenime, pasikelti į naują pajamų kokybės lygmenį, pritraukti naujų klientų, gauti daugiau laisvo laiko, kad verslas dirbtų pats, tai šis mano kursas - tai tikrai liftas, kuris gali pakelti Jūs į viršų link Jūsų tikslų. O šiandiena - pati geriausia ir tinkamiausia tam, kad tuo pasinaudoti.

Aš duodu Jums 100% garantiją, kad jeigu Jūs nuolate skirsite laiko, lėšų ir pastangų savo įgūdžių tobulinimui, tai rezultatai nevers Jūsų laukti ir atsipirsk šimteriopai.

Vienas dalykas, nuo kurio aš noriu Jus apsaugoti - tai pastovus atidėliojimas vėlesniam laikui. Aš pastebėjau, kad kai žmogus žino, kad kažkį darbą reikia padaryti dabar pat, bet jis reikalauja tam tikros pinigų sumos, jis stengiasi atidėti momentą, kai juos reikės išleisti (žinoma, jeigu tai ne kokio nors malonaus mažmožio pirkimas, kuriam pinigai visada atsiranda). Žmonės žaidžia žaidimą patys su savimi. Jie sako sau: "Aš priimsiu šį sprendimą vėliau.." arba "Aš išnagrinėsiu šį klausimą vėliau" ir t.t.

Bet žinote, ką Jums pasakysiu? Sėkmingi žmonės NEŽAIDŽIA panašių proto žaidimų patys su savimi. Ir nebijo priimti drąsių sprendimų, neatidėliojant rytojui. Konkrečiai šiuo atveju tai iš tikro svarbu, nes po 24 valandų  ši galimybė praeis pro Jus, užtrenkdama duris prieš Jūsų nosį.

Todėl Jūs turite veikti greitai ir priimti sprendimą DABAR! Kitaip eilinė galimybė ką nors pakeisti atsiras ne greitai. 



Jeigu Jūs dar nesuspėjote užsiregistruoti į norimus komandos savigudos mokymus bei Monavie sekmadienį Balandžio 28 d., primenu, kad laikas eina greitai ir Jūs galite prarasti šias galimybes.

************************************************************************************

http://mvlietuva.blogspot.com/2013/04/kvieciame-visus-i-balandzio-28-d.html

http://mvlietuva.blogspot.com/2013/04/balandzio-men-saviugdos-mokymai-ir.html



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą